top of page

En fed start på 2017.


Falcken 1 - 2017

Det her er stort.

Jeg har glædet mig, som et lille barn til jul, til at se denne artikel i Falcken (Falcks personaleblad).

Lige siden jeg blev interviewet til artiklen, for ca. en måned siden, har jeg ventet spændt.

Jeg regnede med at det blev en halv til max en enkelt side, med nogle små billeder. Jeg havde ikke regnet med at det blev en dobbelt side med så store billeder.

Fra jeg blev kontaktet af Flemming Kyster fra "Kyster Presse" til interviewet skulle være, gik der kun et par dage. Så jeg havde nok tid til at tænke over hvilke emner, jeg gerne ville fokusere på, men ikke nok tid til at blive nervøs. Det resulterede i at interviewet gik rigtig godt og nemt. Flemming er vandt til snakke med folk, hvilket giver en ro og tillid, der får sådan en snak til at glide helt naturligt.

Efter en times tid var interviewet slut, og Flemming tog videre, men som noget af det sidste, spurgte han om jeg ikke kunne sende ham 3 til 5 billeder, der kunne bruges i artiklen. Vi havde snakket om et par af mine billeder, der relatere til Falck, som skulle med, men der skulle også være noget andet at vise, end dem.

Det er noget af det værste, at sætte mig til at vælge mellem mine billeder. Jeg har ca. 15.000 billeder som jeg har justeret og "fremkaldt". Først begyndte jeg bare at bladre igennem, og vælge de billeder ud, som jeg er glad for. Da jeg var færdig med det, stod jeg med lige godt 50 billeder, som igen skulle reduceres kraftigt.

Det skulle være mere systematisk, for at det kunne lade sig gøre. Så alle kandidaterne blev delt op i kategorier, som musik, landskab osv. Der efter kom målgruppen for Falcken med i beregningen. Det endet med 12 billeder, som jeg ikke kunne sortere mere i selv. Det måtte overlades til ham der skulle lave layoutet.

Jeg synes det blev super godt, og jeg er rigtig stolt af at der er en masse kollegaer, der har læst om mig og min passion for fotografi.

Klik for at læse artiklen

Udvalgte blogindlæg
Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page